Koncerter 2017

Tirsdag den 24. januar

Intern koncert i Christianskirken i forbindelse med Distriktsforeningens årsmøde.

Søndag den 12. marts

Gemmer Hvert Et Ord i Trinitatis Kirke, Fredericia. Korets herrestemmer deltager i koncerten i samarbejde med Trinitatis Kirkes Pigekor. Koncerten dirigeres af Hedvig Dobias. Ved orglet sidder Niels-Erik Aggesen.

Onsdag den 15. marts

Gemmer Hvert Et Ord i Christianskirken, Sønderborg. Korets herrestemmer deltager i koncerten i samarbejde med Trinitatis Kirkes Pigekor. Koncerten dirigeres af Hedvig Dobias. Ved orglet sidder Niels-Erik Aggesen.

Torsdag den 16. marts

Gemmer Hvert Et Ord i Løgumkloster Kirke, Løgumkloster. Korets herrestemmer deltager i koncerten i samarbejde med Trinitatis Kirkes Pigekor. Koncerten dirigeres af Hedvig Dobias. Ved orglet sidder Niels-Erik Aggesen.

Søndag den 19. marts

Gemmer Hvert Et Ord i Kastelkirken, København. Korets herrestemmer deltager i koncerten i samarbejde med Trinitatis Kirkes Pigekor. Koncerten dirigeres af Hedvig Dobias. Ved orglet sidder Niels-Erik Aggesen.

Tirsdag den 21. marts

Gemmer Hvert Et Ord i Haderslev Domkirke, Haderslev. Korets herrestemmer deltager i koncerten i samarbejde med Trinitatis Kirkes Pigekor. Koncerten dirigeres af Hedvig Dobias. Ved orglet sidder Niels-Erik Aggesen.

Søndag den 26. marts

Forårskoncert i Christianskirken.

Torsdag den 23. juni

Skt. Hans-koncert på Hotel Trinity i Fredericia.

Onsdag den 5. juli

5. Juli-koncert i Trinitatis Kirke, i samarbejde med Trinitatis Kirkes Pigekor.

Tirsdag den 19. september

Støttekoncert i Christianskirken i forbindelse med korets  turné til Dresden og Leipzig.

Onsdag den 18. oktober

Koncert i Martin Luther Kirche i Dresden.

Fredag den 20. oktober

Koncert i Weinbergkirche i Dresden.

Tirsdag den 5. december

Julekoncert i Vester Nebel Kirke.

Tirsdag den 12. december

Julekoncert i Christianskirken.