Booking

Christianskirkens Drenge- & Mandskor kan bookes til koncerter, forskellige arrangementer og lign.

Prisen aftales individuelt, og den inkluderer drenge- & mandskoret, dirigent, organist og transport.

Kontakt korleder Theis Lyng Reinvang, hvis du er interesseret i en koncert med Christianskirkens Drenge- & Mandskor.

Booking

Erik Knudsen

Christiansvej 4

DK-7000     Fredericia

korleder@chrk.dk

Korets repertoire

Christianskirkens Drenge- & Mandskor synger et bredt og afvekslende repertoire. Det spænder fra danske salmer, over tyske kantater og engelske carols til latinsk musikalske værker. Ved højmesser og musikgudstjenester synger koret et repertoire, som er afpasset efter tidspunktet på kirkeåret.

Ved koncerterne veksles der mellem kendte og mindre kendte værker, i form af korsang, solosang og orgelmusik. Koret har bl.a. sunget værker som Händels Messias, Bachs Juleoratorium, Faurés Requiem og Vivaldis Gloria.